Thursday, August 19, 2010

SINETRON INDONESIA

Kira saya dah menjadi penonton setia siri sinetron Indonesia yang bertajuk 'Cahaya' di Astro Prima.  Kekadang membosankan, kekadang rasa macam bodoh.  Tetapi, saya terus tengok juga.  Anak-anak kata saya dah terkena jampi serapah sinetron Indon. :)

Bila fikir-fikir macam iya jugak saya terkena sampok.  Hari-hari berjam-jam juga saya duduk mengadap cerita-cerita Indonesia ini.  Petang nanti dalam sibuk-sibuk nak menyediakan juadah berbuka, sambil sibuk juga nak tengok siri cerita 'Cinta Kirana' pulak.  Tak puas tengok sambil-sambil tu, saya tengok pula ulang tayangnya selepas terawih.

Suami saya tak adalah komen apa-apa.  Sekadar sekali-sekali dia senyum dan giling-giling kepala!

3 comments:

  1. Salam Roha.
    Macam virus juga .. berjangkit!

    ReplyDelete
  2. Aslmkm.
    :) Kekadang dah tak ada program lain lagi ... layan jer ler.

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah.
    Waduhhh ... tenang aja ... bagus jugak kok! Hehe.

    ReplyDelete